رگــــا

ارباب بی قرینه کی می آیی؟

رگــــا

ارباب بی قرینه کی می آیی؟

مشخصات بلاگ
رگــــا

سلـام بر تو

ای راه خداوند که هر کس به آن نرود ، تباه می شود .

Telegram:@rochak_255

آخرین مطالب

اربعین

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ق.ظ

بند دلم پاره می شود

وقتی تصویر زائران اربعین را می بینم

با تصویری که در چشمانم می لرزد

آرام زمزمه می کنم

"حسین من !

بیا و این دل شکسته را بخر

حسین من!

مسافر جا مانده را با خود ببر"


عکس و تصویر به علمدارت بگو من از قلم افتاده ام تابداند حضرت سقا خیالاتی شدم یک دل ...




افضلترین اعمال برای جلب رضایت حضرت زهرا زیارت سیدالشهداست

اگر این اربعین خودمان راهی کربلا شدیم به نیابت از حضرت زهرا به نیت فرج امام زمان باشد

و این رو به کسانی که راهی کربلا هستند اطلاع بدهیم

  • نور الهدی

نظرات  (۴)

  • تبسّمِ عشق
  • سلام بر شما هم دلِ عزیز

    وبلاگ زیبایی دارین..

    خوشحالم از آشنایی با شما

    "حسین من!

    بیا و این دلِ شکته رو بخر!"

    تمامِ حرفِ من

    خیلی بجا بود، تشکر

     

    پاسخ:
    سلام

    دیدگانتان زیبا می بیند

    من نیز از آشنایی شما خوشحالم

    سپاس از حضور شما
    سلام خداقوت...
    مثل همیشه بی نظیر...
    اجرکم عنداالله..
    خیلی التماس دعادارم..
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام

    شما بی پلاک مدیر وبلاگ انتظار و منتظر هستید ؟
    ممنونم از لطف همیشگی شما
    از حضور دوباره ی شما در فضای وب خوشحالم

    محتاج دعای فرج
    زیر سایه ی مرتضی علی مستدام
    سلام مجددبله خودم هستم...
    خیلی دلم لک زده بودودل تنگ دوستان وهمسنگران خوبم بودم..خوشحالم که حضورمعنوی وفعالی دراریددرعرصه محیط نت..اجرتان شهادت
    پاسخ:
    علیکم السلام

    بعد از قضیه بلاگفا انگیزه خیلی از وبلاگ نویسان برای ادامه کم شد
    بنده هم مدتی فعالیت کمی داشتم
    اما دیدم هدف قلم زدن برای امام زمان هست ، هدفی ارزشمند
    هرچند قلم حقیر کم و بی مقدار اما کرامت امام زمان بسیار...
    به همین دلیل با استعانت از امام عصر مجددا شروع کردم
    به وبلاگتون سر زدم اما همچنان درش پست جدیدی درج نشده بود
    امیدوارم شما هم شروع کنید ما منتظر فعالیت وبلاگ انتظار و منتظر هستیم

    ممنونم از حضور و لطف شما
    بنده هم برای شما خدمتگزاری به امام عصر را در هر کجا که هستید آرزومندم


    باقی بقایتان


    سلام خداقوت باافتخاروب جدیتون زینت بخش وب انتظارمنتظرشد..پاینده باشیدوبرقرار..یابقول شمابزرگوار باقی بقایتان
    پاسخ:
    سلام

    الحمدالله
    وبلاگتون به عنایت حضرت مستدام و با برکت


    در پناه یوسف زهرا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">