رگــــا

ارباب بی قرینه کی می آیی؟

رگــــا

ارباب بی قرینه کی می آیی؟

مشخصات بلاگ
رگــــا

سلـام بر تو

ای راه خداوند که هر کس به آن نرود ، تباه می شود .

Telegram:@rochak_255

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خدایا

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۴۴ ب.ظ


خدایا!
 
گاهی قنوت می گیرم تا از تو نیازهایم را بخواهم

 
به دستانم می نگرم 


خالی بودن دست هایم ، نگاهم را شرمسار می کند
 
چگونه این دستان خالی را برای تمنایی به درگاهت برآورم  ؟


دلم نیز از گناهانم شکسته است ...


اینها که از ذهنم می گذرد
 
ناامید می شوم 

اما ،

اما پناه می آورم به عفو و گذشتت

به اینکه گفتی
 
...لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّـهِ...


خداوندا من به کرامتت دست انداختم
 
پر کن این پیاله های خالی را
 
 دلم برای خواستن نیازهایم آماده می شود

واجبترین نیازم را

آمدن اورا از درگاهت تمنا می کنم
 
اللهم عجل لولیک الفرج


افسران - اللهم عجل لولیک الفرج



  • نور الهدی

نظرات  (۳)

  • من و غریبه
  • خـبـر آمـد خبـری نیـست...

     هنـوز از غـم دوری دلـدار بـسـوز...

     بـایـد ایـن جـمعه بیایـد، بایـد!

    مـن دگـر خسـته شـدم از شـایـد!
     

    اللهُـــمَّ عَجِّــــــلْ لِوَلِیِّکَــــــ الْفَــــــــرَج
    پاسخ:
    خیر از جمعه ندیدیم به والعصر قسم

    بی تو ما طعنه شنیدیم به والعصر قسم

     

    از دل تنــگ مـــــن آیا خبــری هــم داری ؟                  

     آشنا ، پشت سرت مختصری هــــــــم داری؟

    سلام 
    ممنون از حضورتون 

    اللهم عجل لولیک الفرج
  • آرزوی جهان ( مهدی صاحب الزمان عج الله )
  • خبرنداری امام زمان پیغام داده؟  13ماه مبارک رمضان سال 84 یکی از علما تو جمکران خدمت آقا رسید. میگه دیدم چشمای مهدی فاطمه کوچیک شده، زیر چشمهای امام زمان کبود شده؛ گفتم آقا چرا اینجوری شدی؟؟
    فرمود: از بس شیعه ها گناه میکنند و من و اذیتم میکنن من از دست شیعه هام به این روز افتادم. من از سنی ها توقع ندارم من از زردتشتی ها و بهایی ها و یهودی ها و مسیحی ها توقع ندارم، من از بودایی ها و هندوها توقع ندارم، من از بچه شیعه های خودم توقع دارم

    شما ها که معتقدید یابن الحسن میگید امام زمان تو کار هست شما چرا گناه میکنید؟ شما چرا معصیت میکنید شما چرا چشمهاتون آلوده شده شما چرا شکم هاتون پر از حروم شده شما چرا با غاصبی هاتون قلب مهدی رو میشکنید شما چرا رباخوار و نزول خوار شدید شما چرا اینقدر آمار طلاقتون رفته بالا؟ شما چرا آبرو امام زمان رو تو دنیا می برید؟؟
    امام زمان از دست من و تو دلش خونه نه از دست سنی ها، نه از دست بهایی ها، اونا که مال امام زمان نیستن اونا اصلا کاری با مهدی ندارن امام زمان میگه هی میگی یاابن الحسن گناه میکنی؟ مهدی (عج) میگه مردم گناه میکنن من شب تا صبح باید گریه بکنم بگم خدایا به خاطر من ببخشش این گریه کن حسینه، این مشکی پوش حسینه، این برا مادر کتک خورده من گریه کرده، خدایا به خاطر گریه هاش ببخشش. من باید هی واسطه بشم عذاب نیاد برا شما ...
    سلام و احترام.بقیه مطلب را در آرزوی جهان منتظر حضور ارزشمندتان هستیم.
    تعجیل در فرج و سلامتی امام زمان صلوات

    پاسخ:
    سلام

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • آرزوی جهان ( مهدی صاحب الزمان عج الله )
  • ختم سوره ء مبارکه کوثر در ایام فاطمیه
    هدیه به پیشگاه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
    به نیت سلامتی و تعجیل در فرج فرزند دلبندِ غریبشان ، مولا جانمان مهدی صاحب زمان عج الله
    منتظر حضور و مشارکت شما بزرگواران هستیم.
    -------------------------------
    از آرزوی جهان:
    http://www.askquran.ir/attachment.php?attachmentid=20588


    پاسخ:
    سلام

    ممنونم از دعوتتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">