رگــــا

ارباب بی قرینه کی می آیی؟

رگــــا

ارباب بی قرینه کی می آیی؟

مشخصات بلاگ
رگــــا

سلـام بر تو

ای راه خداوند که هر کس به آن نرود ، تباه می شود .

Telegram:@rochak_255

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر

لحظه های دلتنگی

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱ ب.ظ

برای لحظه هایی که دلتنگیم

برای لحظه هایی  که بغض گلویمان را چنگ میزند 

برای لحظه هایی که به دنبال کسی می گردیم

با او درد و دل کنیم 

به یاد بیاوریم  الامام انیس الرفیق 

امام مهربانی که به دنبال بهانه است 

تا با ما صحبت کند

تمام دردهایمان را 

دلتنگی هایمان را 

ودلشکستگی هایمان را 

را دانه دانه بگویم

دریای متلاطم وجودمان که آرام شد 

پلک چشمانمان را روی هم بگذاریم 

و بگوئیم 

مهربان خدای من !

شکرت

چه مهربان مولایی دارم


مولای من !

دلخوشم به لحظه هایی که یاد نامت 

آشوب دل را آرام می کند 

دوستت دارم بی انتهای بی انتها

رهایم مکن ...


نظرات  (۲)

همیشه با نگاهی دل شکسته آرزو کردم...
 آقا چی میشد اگه به ماهم نگاه میکردی ...
آنقدر نیامدی که رساله ی نیامدنت طوماری از نانوشته ها
پاسخ:
منجــــی ما به خداوند قســـم آمدنی است
یوسف گـــــم شده، ای اهل حرم آمدنی است
ما برای خودمان اینهمه گفتیم بیا
نذر کردیم به پای تو بی‌افتیم بیا

سلام

امام زمان به همه ما نگاه می کنند
خود حضرت گفتند ما لحظه ای از یاد شما غافل نیستیم
به این پست مراجعه کنید   http://roga255.blog.ir/1395/02/29/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AA

موفق باشی 

طیبه الله انفسکم

پاسخ:
سلام 
خیلی ممنونم از شما 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">