رگــــا

ارباب بی قرینه کی می آیی؟

رگــــا

ارباب بی قرینه کی می آیی؟

مشخصات بلاگ
رگــــا

سلـام بر تو

ای راه خداوند که هر کس به آن نرود ، تباه می شود .

Telegram:@rochak_255

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کربلای غیبت غربت

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۰۹ ب.ظ
آمد آرام و سربه زیر 
در دلش واهمه ای بود 
با چه رویی بروم 
چه بگویم ؟؟
...
دلش را یک دل کرد 
گفت:
من همانم که با بستن راه 
شما را راهی کربلا کردم
پشیمانم 
مرا می پذیری؟
می خواهم در کربلا در راه شما شهید بشوم
امام در پاسخش گفت 
ای حر "تو در دنیا و آخرت حری"
یابن الحسن !
حر آمد خودش را به کشتی نجات حسین علیه السلام رساند
آمد در کربلا با یاری امام زمانش 
گذشته اش را جبران کند 
من هم می خواهم در تشنگی کربلای غیبت و غربتت 
خودم را به دریای کرامت شما برسانم 
شما را یار باشم 
یاور باشم 
مرا می پذیری عزیز زهرا ؟


  • نور الهدی

دلنوشته

کربلای غیبت

نظرات  (۲)

  • ❤منتـــظر المهدی 313❤
  • سلام التماس دعا
    پاسخ:
    سلام

     محتاج دعای فرج
  • من و غریبه
  • مرا میپذیری عزیز زهرا؟:((((
    پاسخ:
    سلام
    ان شاءالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">