رگــــا

ارباب بی قرینه کی می آیی؟

رگــــا

ارباب بی قرینه کی می آیی؟

مشخصات بلاگ
رگــــا

سلـام بر تو

ای راه خداوند که هر کس به آن نرود ، تباه می شود .

Telegram:@rochak_255

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر

هوای دل من بی تو پس است

سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۰ ب.ظ

می خواهم از نو شروع کنم 

از تو نوشتن را 

از تو گفتن را 

در هوای انتظار قدم زدن را

باید دلــــم را برای آمدنت مهیا کنم

هوای دل من بی تو پس است 

گوشه چشمی از نگاهت که باشد 

هوای دل من هم می شود هوای حضورت 

دلــــم را دریاب 


مهربان مولا !

با اتکا به نگاه کریمانه ات 

بسمــــــــ الله 



عکس و تصویر ﻣﯿﮕﻦ ﺩﻋﺎﯼ ﺩﺳﺘﻪ ﺟﻤﻌﯽ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﺍﺟﺎﺑﺖ ﻣﯿﺸﻪ. ﺧﺪﺍﯾـــــــــــــــــﺎ دلتنگی رو بگیر , و یه دل ...

  • نور الهدی

دلنوشته

نظرات  (۱)

  • ❤منتـــظر المهدی 313❤
  • بی نظیر بود احسنت
    پاسخ:
    سلام سپاس بزرگوار

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">