رگــــا

ارباب بی قرینه کی می آیی؟

رگــــا

ارباب بی قرینه کی می آیی؟

مشخصات بلاگ
رگــــا

سلـام بر تو

ای راه خداوند که هر کس به آن نرود ، تباه می شود .

Telegram:@rochak_255

آخرین مطالب

دارم به سمت پنجره فولاد می‌روم

شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۳ ب.ظ
دارم به سمت پنجره فولاد می‌روم
جایی که دل شکست و مریضی شفا گرفت


پنجره فولاد حرم امام رضا علیه السلام




سلام

بدی دیدید به خوبی و مهربانی خودتون حلال کنید
ان شاءالله در حرم امام رضا نائب الزیاره همه دوستان هستم

چون ولادت حضرت معصومه نیستم که پست بگذارم
پیشاپیش تبریک عرض می کنم ولادت کریمه اهل بیت را
به محضر امام زمان و شما محبان حضرت


زیر سایه مرتضی علی مستــــــــــــدام

  • نور الهدی

نظرات  (۴)

  • رادیو عاشقی
  • خوش به حالت 
     رفتى حرمش بگو ما رو هم قابل بدونه بطلبه
    پاسخ:
    سلام 

    امام رضا امام رئوف ما هستند 
    همه را لایق می داند
    برا منم دعا کنید
    مخصوص
    پاسخ:
    سلام

    چشم حتما دعاگو هستم به شرط لیاقت
  • حسین (حدیث سرو)
  • سلام
    اگر اشکی جاری شد
    از طرف بنده هم سلامی بدهید
    پاسخ:
    سلام

    لایق باشم سلامتون را به امام رئوف رساندم
    التماس دعا ی فرج 

    خوش بگذره 
    پاسخ:
    سلام

    محتاج دعای فرج

    ممنون ان شاءالله به زودی قسمت شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">